אסטרטגיות
קידום בדיגיטל
ידע כלים ותהליכי עבודה,
שיאפשרו לעסק שלכם צמיחה בדיגיטל
אסטרטגיות
קידום בדיגיטל
ידע כלים ותהליכי עבודה,
שיאפשרו לעסק שלכם צמיחה בדיגיטל
צ'ק ליסט לתכנון דפי נחיתה שמייצרים תוצאות
בצ'ק ליסט הבא נשרטט קווים מנחים לתכנון ואיפיון דף נחיתה מוצלח. נתייחס למבנה ולתוכן, ולעוד פיצ'רים שיווקיים שיכולים להזניק את הדף שלכם קדימה. הרבה מהעקרונות כאן יכולים לעזור בכלל בתכנון המשפך השיווקי, ולא רק דף הנחיתה.
שיווק באמצעות פניות קרות
נניח שיש לכם גישה לאקסל עם אלפי מיילים של לקוחות פוטנציאליים. נשמע כמו מכרה זהב? אולי, אבל מכירים את המשפט הדרך לגיהנום רצופה… אז קבלו מדריך לשיווק באמצעות פניות קרות
איך לבחור סוכנות דיגיטל
עולם הדיגיטל נראה מלא אפשרויות ואולי גם מאיים מבחוץ. איך בוחרים סוכנות, מה יכול לפגוע בעבודה המשותפת, ומה יכול לגרום לזה לעבוד ולהצליח?
למה הדיגיטל לא עובד בשבילך
אם אתם עובדים קשה בדיגיטל אבל נשארים בתחושה שאתם רק מאכילים מפלצת – המאמר הזה הוא בשבילכם.
מה זה משפך שיווקי?
הביטוי משפך שיווקי בא לתאר את המסע והשלבים שהלקוח שלכם צריך לעבור עד שהוא מבצע פעולה שהגדרתם. מהם השלבים הבסיסיים במשפך ולמה כדאי לשים לב כשמתכננים אחד.
האם להביא גולשים לאתר או לדף נחיתה?
מתי כדאי להוביל גולשים לאתר ומתי לדף נחיתה, ולמה בכלל צריך "להתאמץ" ולהכין דפים מיוחדים עבור הגולשים, במקום להעביר אותם לדף הבית והם גם ימצאו את הדרך ליצור איתנו קשר.
4 משפכים שיווקיים מוכנים לשימוש
במאמר הזה נסקור 4 משפכים נפוצים שבהחלט יכולים להיות נקודת התחלה בתכנון המשפך שלכם, במקום לעבוד מאפס.
איך הטיות קוגניטיביות מגדילות המרות בדף הנחיתה
ב 1974 טברסקי וכהנמן הדיגמו את קיומן של היוריסטיקות, שהן הטיות קוגניטיביות או כללי חשיבה פשוטים המאפשרים לקבל החלטות מהירות
למה הקמפיין בפייסבוק לא מקבל חשיפות?
תכננתם קמפיין נהדר, בניתם כמה אד סטים, השקעתם בקריאייטיב אבל הקמפיין לא מקבל חשיפות. אז הנה כמה נקודות שכדאי להכיר
אפשרויות פרסום בפייסבוק לקהל שכבר פגש אתכם בפיד
ישנן מגוון אפשרויות “לצבוע” כלומר לסמן ולשמור קהל גולשים שגילו התעניינות בתוכן שלנו או בדף העסקי שלנו, ולכלול אותם כקהל
GOOGLE MY BUSINESS – להביא תנועה בחינם לעסק מקומי
גוגל לעסק שלי (My Business) הוא כלי של גוגל באמצעותו ניתן להשפיע על נראות העסק בתוצאות החיפוש לביטויים הכוללים בדר”כ
איך לדאוג שהנכסים הדיגיטליים שלכם יהיו בבעלותכם
בלא מעט פגישות עם לקוחות חדשים נתקלתי בתופעה הבאה: למרות שלקוחות אלו כבר פרסמו בעבר, אין להם גישה לחשבונות הפרסום שלהם.